NeoBux 5. Yılında...



Adminin Yazısı İçin Resme Tıklayın

Neobux'tan Aldığım Ödemeler

Herşey Tamamen Ücretsiz. Kolunuz Yorulmadan Para Kazanacaksınız. Daha Ne Bekliyorsunuz kiiiiiii :D

Reklamlara Tıklayıp Para Kazanmak




Neobux'a üye olduk. Şimdi giriş yapalım ve reklamları tıklayarak para kazanalım.

1. ADIM:  Neobux login ekranına gidiyoruz.


-Username : Üye olurken kullandığınız kullanıcı adınız...
-Password: Üye olurken kaydettiğiniz şifreniz
-Secondary Password: 2. şifre (giriş yaptıktan sonra değiştirilebilir, şimdilik boş bırakıyoruz.)
-Verification Code: Alttaki resimde görünen yazıları yazınız.


 2. ADIM:

 Login butonuna bastıktan sonra, bizi aşağıdaki resimde görülen sayfaya yönlendirecektir.



3. ADIM:  Daha sonra View Advertisements yazan yere tıklayarak reklamları görüntülemeye başlayacağız, sağ üst köşeden View Advertisements linkine tıklıyoruz.

4. ADIM:  Yıldızların yanındaki yazılara tıklıyoruz ilk linkten başlayarak bütün reklamlara tıklayacağız.


 5. ADIM:  Yazıya tıkladıktan sonra ardından çıkacak olan kırmızı noktaya tıklıyoruz.
6. ADIM: Kırmızı noktaya tıkladığımızda aşağıdaki resimdeki gibi bir sayfa açılacaktır ve alt kısımda sarı renkli yükleme barını göreceksiniz. (sayfayı kapatmadan bekleyiniz)
7. ADIM:   Daha sonra yükleme tamamladıktan sonra (Advertisement Validated!) yazısını görünce işlemimiz tamamlanmış olacak.


8. ADIM:  Ardından alttaki tüm linklere aynı şekilde tıklayarak, bu günkü tıklama işlemini tamamlamış oluyoruz.Eğer yeni üye olmuşsanız, bu da standart üyesiniz demektir ve genelde günde 11-20 arası reklam tıklayabilirsiniz.





Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı