NeoBux 5. Yılında...



Adminin Yazısı İçin Resme Tıklayın

Neobux'tan Aldığım Ödemeler

Herşey Tamamen Ücretsiz. Kolunuz Yorulmadan Para Kazanacaksınız. Daha Ne Bekliyorsunuz kiiiiiii :D

Mini Jobsları Nasıl Yaparım ve Kazanırım





Öncelikle Neobux Hesabımıza giriş yapıyoruz.


1. ADIM: Mini Jobs Bölümüne Giriyoruz.



2. ADIM : Burdaki Görevlere Bakıyoruz.




3. ADIM : İstediğimiz Bir Görevi Yapmak İçin Listeden Birini Seçiyoruz. Karşımıza Gelen Uyarıya YES diyoruz.



4. ADIM : Giriş Yaptıktan Sonra Bizi İki Sayfalık Eğitim Moduna Alıyor. Eğitim Modunuz Yüksek Bir Yüzdeyle %70,80,90,100 olacak şekilde geçersek bizi asıl göreve alıyor. Ve biz bu asıl göreve geçtikten sonra her görev başına 4 CENT (kaç paralık görevi seçmişsek okadar) kazanıyoruz.




5. ADIM (Olumlu): Eğitim Modunu Tamamladığımızda aşağıdaki gibi bir uyarı geliyor. Bu uyarıdan sonra yapacağımız her görevden para kazanabiliriz artık.


5. ADIM (Olumsuz): Eğitim Modunu Tamamlayamadığımızda Yani İstenilen Bilgileri Yanlış Girdiğimizde İse Aşağıdaki Gibi Bir Uyarı Geliyor. Ve O Görevi Yapmamaız Engelleniyor.




EK BİLGİ : Görevleri Yapıpı Para Kazanmaya Başladığımızda yüzde oranımız %70 ten aşağıya düşmemeli yoksa görevi yapmamız engellenir.





EK BİLGİ: Eğer yüzde oranımız %70 ten aşağıya düşerse aşağıdaki uyarıyı alırız ve görevi yapmamız engellenir.






Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı