NeoBux 5. Yılında...



Adminin Yazısı İçin Resme Tıklayın

Neobux'tan Aldığım Ödemeler

Herşey Tamamen Ücretsiz. Kolunuz Yorulmadan Para Kazanacaksınız. Daha Ne Bekliyorsunuz kiiiiiii :D

MiniJobs - CrowdFlower :Which Tags Don't Apply to These Businesses


MiniJobs - CrowdFlower :Which Tags Don't Apply to These Businesses




1.Kısım:Linke tıklayıp bilgi almanız gereken kısım yukarıda yazan okul,şirket v.s neyse artık onun hakkında bilgi sahibi olunacak kısım.

2.Kısım: Linke tıkladınız bilgi buldunuzmu evet yada hayır(genelde evettir)

3.Kısım bulduğunuz bilgilerle hangisi eşleşmiyor;

Örnekte;
ben ne yapmışım Jackson parka tıklamışım bir bakmışım ki okulla ilgili birşeyler var

daha sonra evet bilgi buldum demişim ve 3.kısımda baby and kid > kids book işaretlemişim nedenide işte biraz ingilizce bilirseniz hızlanırsınız education bilindiği üzere eğitim,öğretim demek o zaman direkt onları eledim geriye ne kaldı dedim "Baby and kids" olanlar E bunların içinden birinde "school" kelimesi geçtiğine göre dedim Books olamaz diyip bunu işaretledim;

Hepsi mantıklı geliyorsa size(ki bazı sorularda olur mesela bana pizzacı sordu hepsi yemekle alakalıydı şıkların) "none" deyip geçin


(hakanatik01)




Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı